Az Ecommerce Hungary (korábbi nevén SzEK.org), az eNET és az IVSZ szervezésében idén már tizenegyedik alkalommal adták át az Év Internetes Kereskedője Díjat.
A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Háda webshop lett. Második helyezett a Petissimo, a harmadik az Okosjáték. A nagyvállalati kategóriában a Decathlon bizonyult a legjobbnak, a második díjat a Media Markt vitte el, míg a dobogó harmadik fokán a G’Roby végzett.
Idén először a két fődíj mellett kategóriadíjakat is átadtak a szervezők és a kategóriadíj jelölői. Nagyvállalati kategóriában a legjobb omnichannel kereskedő díját a G’Roby webáruház, a Llgjobb felhasználói élmény díjat a JátékNet.hu, a leginnovatívabb kereskedő díjat a Decathlon, a legjobb online kampány diját pedig a Bónusz Brigád vihette haza. Kis- és középvállalati kategóriában a legjobb omnichannel kereskedő díját és a legjobb felhasználói élmény díját is az Okosjáték webáruház vihette haza, a leginnovatívabb kereskedő kategóriadíjat pedig a Kockashop vehette át.
A jelöltek között négyszáz kis, közepes és nagy vállalat szerepelt. A díjazottakról első körben a közönség szavazhatott, majd a következő körben tesztelők vizsgálták meg az oldalakat használhatósági szempontjából.