A 3-as metró felújított szerelvényének hibajelenségei még a tűréshatáron belül vannak – közölte a Metró Közlekedési Dolgozók Szakszervezete. Szerintük akkor lesz probléma, ha a hibák nem szűnnek meg heteken belül.
Gulyás Attila, az érdekképviselet elnöke az MTI-nek azt mondta: furcsa módon ezek a hibák nem jöttek elő a 15 ezer kilométeres tartampróba alatt, de ez a hibamennyiség még tűréshatáron belül van. A problémák szoftveres okokra vezethetők vissza, ezeket könnyebb orvosolni, mintha mechanikai probléma lenne a motorral vagy hajtással.
Elmondta: korábban a 2-es és 4-es vonalon használt Alstom kocsikkal is volt ennyi hiba, de mivel több futott belőlük, az emberek nem vették ennyire észre. Egyelőre korai kijelenteni, hogy a felújított orosz szerelvény műszakilag rossz lenne – mondta Gulyás.