Média

Vége Andy Vajna rádiója és a TriMedia közti együttműködésnek

Hauk Zoltán
Hauk Zoltán
Pár hónapja jelentették be, hogy a Rádió1-et működtető Radio Plus Kft. és a TriMedia együttműködésre lép, most mégis megszakították együttműködésüket.

Hauk Zoltán, a nemrégiben elindult Rádió1 rádiócsatornát működtető Radio Plus Kft. kereskedelmi igazgatója pénteken körlevélben jelentette be, hogy szerdai hatállyal megszűnt Andy Vajna rádiója és a rádió reklámperceit mostanáig értékesítő Trimedia Kft. között létrejött kizárólagos reklámértékesítési szerződés.

A Trimedia Kft. kizárólagos értékesítési joga megszűnése után a Rádió1 és az Ozone FM Hálózat reklámidejének értékesítését Andy Vajna cége, a Radio Plus Kft közvetlenül végzi majd.

Májusban csaptak tenyérbe

A Rádió1-et működtető Radio Plus és a Trimedia együttműködését idén május végén jelentették be. Szerettük volna megtudakolni a változás okát, hiszen meglehetősen rövid ideig tartott a két cég együttműködése. Ennek kapcsán először Hauk Zoltánt kérdeztük, de ő mindössze annyit válaszolt megkeresésünkre, hogy a körlevélben szereplő információn túl nem közölhetnek többet. Megkérdeztük Csikesz Erikát, a TriMedia ügyvezetőjét is, aki egyébként a román Radu Morar érdekeltségében lévő Tematic Media Grouphoz tartozó Sláger FM vezérigazgatói feladatait is ellátja, de tőle egyelőre nem érkezett válasz. (Amennyiben esetleg Csikesztől plusz információt kapunk, természetesen cikkünket frissítjük.)

Stratégiai fontosságú volt a szerződés

A két cég közötti stratégiai szintű együttműködés a spot és a non spot alapú reklámokra egyaránt vonatkozott, sőt a Trimedia feladata volt a Rádió1 reklámfelületeihez kapcsolódó üzletpolitikai stratégia kidolgozása és megvalósítása is.

Bakai Mátyás a Rádió1-et működtető Radio Plus Kft. ügyvezetője a bejelentés együttműködésekor még úgy fogalmazott, hogy “a TriMedia Kft. szakmai tapasztalata és referenciái garantálják a sikert”. Megemlítették, hogy a TriMedia Sales House 10 éve működik a rádiós piacon. Az együttműködéstől a Rádió1 reklámbevételeinek dinamikus növekedését várták. Hauk Zoltán, aki akkoriban még a TriMedia Kft. ügyvezetője és a Sláger FM vezérigazgatója volt (ő időközben a Radio Plus kereskedelmi igazgatója lett), úgy fogalmazott májusban, hogy a Rádió1 brand jól illeszkedik a TriMedia portfóliójába, mivel a fiatal felnőttek kedvenc adójaként pontosan pozicionált célcsoportot kínál a hirdető partnereknek.

A TriMedia Kft. értékesíti egyébként a Sláger FM és a Rádió Rock, valamint számtalan helyi rádió reklámperceit is.

(Kiemelt képen: Hauk Zoltán, a Rádió1 kereskedelmi igazgatója, a TriMédia volt ügyvezetője, a Sláger FM volt vezérigazgatója)

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik