Média

A Rádió Rock szövetkezik a Sláger FM és a Rádió1 reklámidejét is értékesítő sales-house-zal

Nagy Feró, a Rádió Rock műsorvezetője
Nagy Feró, a Rádió Rock műsorvezetője
A 95,8 MHz-es frekvencián hallható budapesti rockrádió a TriMedia Kft.-vel szerződött. Ez utóbbi cég árulja Andy Vajna új rádiójának, a Rádió1-nek és a Tematic Media Group Sláger FM-jének reklámidejét is.

A május közepén indult, 95,8 MHz-es frekvencián hallható budapesti vételkörzetű rádió stratégiai együttműködést kötött a TriMedia Kft. reklámértékesítő (sales house) céggel – jelentették be szerdán.

A partnerség keretében a TriMedia Kft. végzi a Rádió Rock kizárólagos szpot és nonszpot reklámfelületeinek értékesítését szeptember 13-tól. A cég feladata továbbá a Rádió Rock reklámfelületeihez kapcsolódó üzletpolitikai stratégia kidolgozása és megvalósítása is.

Andrási Beáta, a Rádió Rock-ot üzemeltető Favorit Masters Kft. ügyvezetője a rádiós piacon közel tíz éve működő partnerrel való közös munkától a Rádió Rock reklámbevételeinek dinamikus növekedését várja. Csikesz Erika, a TriMedia Kft. ügyvezető igazgatója (ő egyébként a Sláger FM vezérigazgatója is szeptembertől) azt emelte ki, hogy a dinamikusan változó és innovatív rádiós piac újra növeli jelentőségét a médiapiacon, egyre több csatorna hallható Budapesten, ami a hallgatók számának növekedését jelenti. Hozzátette: a Rádió Rock márka jól illeszkedik a TriMedia portfóliójába, a magas fizetőképes kereslettel rendelkező felnőttek egyik kedvenc adójaként pontosan pozicionált célcsoportot kínál a hirdető partnereknek.

A TriMedia Kft. portfóliójának alapvető pillére a Sláger FM, de emellett a Rádió1 és számos helyi rádió reklámidejét is értékesíti, így országos rádiós reklámkampányokat is optimalizál.

(Kiemelt kép: Nagy Feró, a Rádió Rock egyik műsorvezetője)

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik