Faludi Péter értékesítési igazgató május végével távozik az Atmediától, hogy a jövőben új területen kamatoztathassa tudását. Amíg megtalálják az utódját, belső helyettesítésekkel látják el a korábban Faludi által végzett feladatokat.
Az Atmedia a jövőbeli tervek és kihívások alapján egyébként újragondolja szervezeti felépítését, amiben a több évtizedes médiapiaci tapasztalatokkal rendelkező Rozsnyai Szilvia segíti a céget. Ő idén májusban mint hr-igazgató csatlakozott a reklámértékesítő cég vezetéséhez. Rozsnyai feladata lesz a jelentős létszámnövekedésből adódó személyügyi feladatok megoldása, továbbá a humán menedzsment folyamatok kialakítása.
Még februárban csatlakozott a céghez Erdélyiné Balogh Erzsébet, aki több mint két évtizedes reklámértékesítői tapasztalattal rendelkezik. Erdélyiné Balogh Erzsébet első feladata volt, hogy kialakítsa az Atmedia non-spot csapatát, majd a csapattal közösen ő képviseli azt a 24 tévécsatornát a a hirdetői piacon, amelyek non-spot felületei az Atmediához tartoznak.
A médiaügynökségi és reklámértékesítés terén is tapasztalatokkal rendelkező Müller-Petri Andrea, aki még 2012 decemberében csatlakozott az Atmediához, idén januárjától a csatorna management csapatot irányítja.