Média

Így alakul a harc a kábelszolgáltatók piacán

A Digi és a UPC erősödött, a Telekom viszont gyengült.

Növelni tudta részesedését magyarországi kábeles piacon az elmúlt időszakban a Digi, míg a változatlanul piacvezető Magyar Telekom részesedése valamelyest csökkent.

A Telekom a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság adatai alapján a kábeles előfizetők 36,1 százalékával rendelkezett november végén, szemben az egy hónappal korábbi 36,2 százalékkal.

A Digi a teljes piac 14,7, a UPC 21,9 százalékával rendelkezett, szemben a korábbi 14,6 és 21,8 százalékkal. Az Invitel, a sorban következő nagyobb szereplő eközben az előfizetők 9,5 százalékát tudhatta magáénak, ami változatlan az előző méréshez képest. Ezen kívül több száz kisebb szolgáltató szolgáltat a piacon, amelyek piaci részesedése összesen 17,8 százalékot tesz ki – derül ki az NMHH jelentéséből.

Magyarországon egyébként 1 millió 85 ezer 865 háztartásban rendelkeznek szélessávú kábeles előfizetéssel.

 

Ajánlott videó

Olvasói sztorik