Tech

Expressz sebességre kapcsolt a Jófogás – felkötheti a gatyáját az Apród

Szabó Zsanett
Szabó Zsanett

2014. 03. 18. 15:01

A Jófogás meg nem nevezett összegért megvásárolta az Expresszt.

A Jófogást üzemeltető Schibsted Classified Media felvásárolta a 400 ezres apróhirdetési bázissal és havi több mint egymillió egyedi látogatóval büszkélkedő expressz.hu-t. Az apróhirdetési piacon két hatalmas szereplő vívta eddig csatáit, az Apród és Jófogás mindeddig fej-fej melett haladtak a hazai online piactér meghódításában. Az összeolvadással azonban piaci előnyre tehet szert a narancssárga figura tulajdonosa, ezentúl ugyanis az expressz.hu-n található hirdetések felkerülnek a Jófogásra.

A Jófogás.hu-t 2010 elején indították el a magyar piacon, 2012 június 1-étől már közel 2 millió aktív apróhirdetés közül válogathattak a felhasználóik. Nem mellesleg Schibsted 29 országban van jelen, Skandinávia mellett Európában, Latin-Amerikában és Ázsiában is vannak érdekeltségei. Itthon a Jófogáson és mostmár az Expresszen kívül a használtaauto.hu tulajdonrészének a fele is az övé. Nem kell azonban sajnálni az Apródot sem, ami az Allegro Group HU Kft. tulajdona. Ők 2010-ben egyesítették a TeszVeszt és a Vaterát, így értek el több mint 1,5 milliós felhasználói bázist. Az Allegro tulajdonában van még a Grando.hu, és a Lealkudtuk.hu is.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Visitors walk past a 5G logo during the Mobile World Congress on the third day of the MWC in Barcelona, on March 1, 2017. 
Phone makers will seek to seduce new buyers with artificial intelligence functions and other innovations at the world's biggest mobile fair starting today in Spain. / AFP PHOTO / Josep Lago
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.