Media Hungary
Média

Erről lesz szó az idei Media Hungaryn

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2017. 04. 25. 12:21

Már huszonkettedik alkalommal rendezik meg az egyik legnagyobb hazai médiakonferenciát a reklám, a kommunikációs iparág és a kereskedelem szereplőinek részvételével.

2400 résztvevőre számítanak a szervezők az idén is Siófokon megrendezendő Media Hungary kétnapos konferencián, melynek időpontja ezúttal május 9. és 10. A hallgatóság itt öt teremben, több mint kétszáz hazai és külföldi előadótól hallhat majd előadásokat a médiatípusok stratégiaépítésének szintjeiről.

Az idei konferencia jelmondata a „Tudsz már sakkozni?” lesz, amely azt tükrözi, hogy csakúgy mint a sakkban, a média iparágában is fontos a stratégia kialakítása, hogy ne csak a lépéseket ismerjük, hanem értsük meg annak célját is.

Az idei Media Hungary konferencia célja, hogy körbejárja és bemutassa a különböző médiumok és médiatípusok stratégiaalkotási szintjeit, mindezt úgy, hogy a hétköznapi munkában alkalmazható tudást adjon, kiemelt figyelmet fordítva a szurkolói élményhez kötődő témákra

– mondta el Csermely Ákos, a konferencia főszervezője.

Érzelemmarketing, online videózás, tartalommarketing

Idén összesen tíz különböző témában hangzanak el előadások. Az első napon 9 órától egészen este 8 óráig, míg a második napon 5 óráig. A konferencia első napján a reklám, a televíziózás, az érzelemmarketing, a PR és a sajtó témák lesznek terítéken. A reklámtémában arról lesz szó, hogy milyen változásokkal kell szembenéznie a reklámkészítéssel foglalkozó szakembereknek, merre halad ez a műfaj, és a jövőben milyen eszközöket érdemes beépíteni a stratégiába. Az érzelemmarketing előadásaiból megtudhatjuk, hogyan tudnak mindenkit érzelmileg befolyásolni a különböző médiumok, és mi az, ami mindenkire hat? A televíziózás témából kiderül, hogy milyen összefüggések vannak a televíziózás és az online videofogyasztás között, illetve szó lesz még a dübörgő e-sport iparágról, és a multiscreen médiafogyasztásról is. A sajtótémán belül a tartalommarketingről, az online videofogyasztásról, a rövidülő tartalmakról és arról lesznek előadások, hogy kire lehet leginkább hatással a digitalizáció. A PR-tartalom előadásokból kiderül, hogy merre tart a PR-szakma, hogyan tud és kell reagálnia a változásokra, de szó lesz az álhírek hatásáról és a Facebook – Instagram Live közvetítésekről is.

Dataklizmus, kreativitás, stratégiaalkotás

A konferencia második napja a közösségi médiáról, a dataklizmáról, a stratégiáról, az online videókról és a kreativitásról fog szólni. A közösségi média témában az élő tartalomgyártásról, a Facebook újításairól, és többek között az influencer-marketing erejéről hangzanak el előadások. A dataklizma témaköre az adatok, adatokra épülő döntéshozatal és tervezés fontosságát járja körbe, ahol többek között szó lesz a programmatic növekedésről és a hiperlokális célzásról is. A stratégiából kiderül, hogy az egyes média- és médiumfajták milyen piaci stratégia mentén próbálják sikerre vinni a vállalkozásukat és nyújtanak élményt a fogyasztóiknak. Az online video-előadásokban a különböző online videoformátumok hatékonyságáról, a virtuális valóság erejéről és többek között az egyes generációkra jellemző videofogyasztási szokásokról lesz szó. A kreativitás fontos része a stratégiának, ezért ez a témakör azt boncolgatja, hogyan jelenik meg a kreativitás a stratégiában és a stratégiaalkotás folyamatában a médiumok szempontjából.

A konferenciáról idén is folyamatosan tudósítunk majd a 24.hu-n. Addig is figyelmükbe ajánljuk a tavalyi tudósításokat.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

German Chancellor and CDU party leader Angela Merkel (C) addresses supporters after exit poll results were broadcasted on public television at an election night event at the party's headquarters in Berlin during the general election on September 24, 2017.
Germany voted in a general election expected to hand Chancellor Angela Merkel a fourth term, while the hard-right Alternative for Germany (AfD) party is predicted to win its first seats in the national parliament. / AFP PHOTO / Odd ANDERSEN
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.