Média

Új vezető az euroAWK-nál

Czerok Péter, euroAWK
Czerok Péter, euroAWK
A 100 százalékos német tulajdonban lévő euroAWK Outdoor Kft. menedzsmentje újabb vezetővel bővült. Júliustól Czerok Péter jelentős szakmai tapasztalatával segíti a magyar köztéri piac meghatározó szereplőjét.

A német euroAWK GmbH, illetve a magyarországi társaság német ügyvezetője, Bärbel Nieten itthon is fontos szerepet szán a nemzetközi szintű kampánytervezésnek és ügyfélkiszolgálásnak, ennek egyik fontos lépése az új kampány-optimalizáló rendszer nyári bevezetése mellett a vezetőség további megerősítése.

A több mint húsz éves szakmai tapasztalattal rendelkező Czerok Péter a cég kampánytervezési csoportjának vezetője lett.

A cégcsoport a magyar piacon is hosszú távon tervez, ezért célunk, hogy a legfontosabb szakmai területek irányítása a német, a szlovák és a cseh piacok mellett Magyarországon is olyan hozzáértő és tapasztalt vezetők kezében legyen, akik hatékonyan képesek támogatni a cég megújult stratégiáját

– mondta el Bärbel Nieten, az euroAWK ügyvezető igazgatója.

Ahogy arról korábban már beszámoltunk, a külterületi platátcég nemrég megújította magyarországi menedzsmentjét, amelyet Bärbel Nieten mellett olyan, a közterületi piacot jól ismerő szakemberek alkotnak mint Boda János értékesítési vezető, Nagy Ferenc műszaki vezető, illetve immáron Czerok Péter kampánytervezésért felelős vezető.

A cégnél Czerok Péter feladata az ajánlatok, árazások, szerződések menedzselése, illetve a meglévő ügyfelekkel történő kommunikáció és a kampányok tervezésének koordinálása. „A munkám legizgalmasabb része a cseh MGE Data által fejlesztett kampány-optimalizáló szoftver, az IMS bevezetésének irányítása és felügyelete. Az Európa-szerte már több országban is előszeretettel használt tervezőszoftver jelenleg az egyik legfejlettebb és legsokoldalúbb megoldás a piacon. Biztos vagyok benne, hogy kampánytervezésük során a magyarországi ügyfeleink is tapasztalni fogják a program számos előnyét” – mondta el kinevezése kapcsán a szakember.

Czerok Péter több mint húsz éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, ebből közel 14 évet töltött a közterületi médiában. Korábban 11 évig volt ügyfélkapcsolati vezető az Outdoor Zrt.-nél (később Epamedia). Kereskedelmi igazgatói pozíciót töltött be a CEMP – Plazma Média Kft.-nél és a Bigprint Hungary Kft.-nél, valamint operatív igazgató volt az AD Solutions Kft.-nél és az Ambient Dekor Média Kft.-nél. Főbb feladatai közé tartozott a céges értékesítési stratégiák, kereskedelmi tervek kidolgozása és végrehajtása, komplex kampányok tervezése, kiemelt ügyfelek kezelése. A Szegedi Tudományegyetemen szerzett jogi diplomát reklám- és médiajog szakirányon, illetve közel két évet tanult az Egyesült Államokban.

Két euroAWK-cég van Magyarországon, ez a Simicska nélküli

A német hátterű euroAWK Magyarországon 1993 óta van jelen, a magyarországi köztéri (out of home) reklámpiacon közel 3 ezer óriásplakáttal és 250 citylighttal rendelkezik, ezenkívül egyedi hirdetési megoldásaik is vannak. Az euroAWK GmbH tavaly február óta képviselteti magát két cégen keresztül is a magyar közterületi reklámpiacon. Az egyikben, az euro-AWK Kft.-ben Simicska Lajos üzlettársának, Fonyó Károlynak is 15 százaléknyi tulajdonrésze van, de 2015 februárjában – egyébként épp akkortájt veszett össze Simicska Lajos Orbán Viktorral – az euroAWK gründolt egy másik céget is, amelyben Fonyó már nincsen benne. Ez utóbbi cég euroAWK Outdoor Kft. néven működik, és ennek a menedzsmentje bővült most ki Czerok Péterrel.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik