Média

Kolossváry Balázs a Story magazin új főszerkesztője

24.hu
24.hu

2016. 04. 15. 11:10

A piacvezető sztármagazin új főszerkesztője a Blikk-től érkezik.

„A Story magazin főszerkesztőjének kiválasztását hosszas pályázati folyamat előzte meg, melynek eredményeként Kolossváry Balázst, a Blikk főszerkesztőjét választottuk, aki Nichs Andrea megbízott főszerkesztőtől veszi át a feladatokat. Nichs Andrea továbbra is a Best magazin és a különszámainak főszerkesztői feladatait látja el.”- nyilatkozta Lipták Tímea üzletág-igazgató.

Fotó: Centrál Médiacsoport

„A Story magazin a Central Médiacsoport egyik legerősebb magazin márkája. A piaci trenddel ellentétben a lap átlagpéldányszáma 6,3%-kal növekedett 2015-ben az előző év átlagához képest. 2015/4. negyedévében átlagosan 170 ezer példányt értékesítettünk, a magazin olvasottsága 700 ezer fő. Az új főszerkesztővel együtt az a célunk, hogy a magazin továbbra is megőrizze piacvezető pozícióját a sztár hetilap szegmensben.”- folytatta Lipták Tímea.

Kolossváry Balázs sportújságíróként kezdte pályafutását a Nemzeti Sportnál, majd 1998-ban csatlakozott a Blikk csapatához, ahol először a sportrovatnál, majd azt követően a szórakoztató rovat szerkesztőjeként dolgozott. 2006 óta a lap főszerkesztő-helyettese, majd 2014 augusztusától főszerkesztőként irányítja a szerkesztőséget. Kolossváry Balázs nevéhez fűződik a Blikk.hu felfuttatása is.

„Nagyszerű tizennyolc évet töltöttem el a Blikknél, rengeteget tanultam, fejlődtem, a Story megtisztelő felkérése azonban nagy szakmai kihívás számomra. Úgy gondolom, a napilappiacon és a digitális üzletágban is tudtam komolyat alkotni, hiszem, hogy a Story  kitűnő kollégáival együtt a magazinnál is sikerül szép eredményeket elérni. Célom, hogy a Story hagyományos értékeit megtartva egy felfrissült, még izgalmasabb, színesebb terméket készítsünk az olvasóknak. Rendületlenül hiszek a nyomtatott sajtó erejében és jövőjében.” – mondta el Kolossváry Balázs kinevezése kapcsán.

A Central Médiacsoportról

A Central Médiacsoport Zrt. (korábbi nevén Sanoma Media Budapest Zrt.) Magyarország legnagyobb online és print kiadóvállalata, amely változatos portfóliójával havonta közel 5 millió magyar fogyasztót ér el. Termékpalettáján szórakoztató, ismeretterjesztő és életstílus-magazinok valamint digitális termékek találhatóak.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Visitors walk past a 5G logo during the Mobile World Congress on the third day of the MWC in Barcelona, on March 1, 2017. 
Phone makers will seek to seduce new buyers with artificial intelligence functions and other innovations at the world's biggest mobile fair starting today in Spain. / AFP PHOTO / Josep Lago
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.