Cannes Lions
Média

Kiválasztották az év legkreatívabb hirdetőjét

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2016. 04. 15. 13:34

A Cannes Lions nemzetközi kreatívfesztiválon, a világ vezető kommunikációs szakembereinek és hirdetőinek legrangosabb összejövetelén adják át „Az év kreatív hirdetője” díjat, de már megvan, hogy kinek.

A Samsung Electronics nyerte el a Cannes Lions nemzetközi kreatívfesztivál által meghirdetett 2016 legkreatívabb hirdetője díját. A díjat azok a vállalatok nyerhetik el, amelyek az adott évben a leginkább kreatív és jelentőségteljes lépéseket tették a marketing területén.

Terry Savage, a Lions Festivals elnöke elmondta:

Ha akár csak a Samsung elmúlt éves Cannes Lions fesztiválon aratott győzelmeit nézzük, akkor is feltűnő a díjak sokfélesége, ami jól példázza a Samsung átfogó kreatív szemléletét. Széles körben, így az egészségügyi kommunikáció, a szakmai, valamint a márkához köthető tartalmak területén is kimagaslót nyújt, ugyancsak érdemes az  iparágformáló ötletekért járó Titanium Lion díj elnyerésére is.

A Samsung az évek során folyamatosan finomította marketingszemléletét egy olyan fogyasztóközpontú stratégia felé, amelynek középpontjában az áll, hogy termékei és azok technológiája miként teremtenek értéket a felhasználók számára. A Samsung 2015-ben bonyolította le többek között az autista gyermekekért folytatott „Look at Me”, a közúti biztonságot szolgáló „Safety Truck”, a sportolókat előtérbe helyező „Every Day is Day One” és a kiskereskedelmi fogyasztói élmény fokozását szolgáló „Center Stage” kampányát. A rangos elismerések elnyerése érdekében a dél-koreai cég olyan kreatív ügynökségekkel működött együtt mint például a Cheil Worldwide, a Leo Burnett vagy a 72&Sunny.

Hiszünk abban, hogy innovációink lehetőséget kínálnak az embereknek, hogy elérjék a céljaikat és merjenek nagyot álmodni. A Samsungnál minden marketingtevékenységünk jól tükrözi azt a központi filozófiánkat, hogy egy gazdagabb életet tegyünk lehetővé a felhasználóink számára.

– mondta el Moonsoo Kim, a Samsung Electronics Global Marketing központjának ügyvezető alelnöke.
A 63. nemzetközi kreatívfesztiválon azért gyűlnek össze a világ vállalatai, hogy a sokféle kategóriában összemérjék a hirdetések és reklámok területén, illetve a marketingkampányokban nyújtott kreatív teljesítményüket. A franciaországi Cannes-ban évente megrendezett esemény idén több mint 95 ország 15 ezer résztvevőjével zajlik majd 2016. június 18. és 25. között, ekkor adják át a díjazott cégnek az elismerést.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)
vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

CANNES, FRANCE - MAY 21: US actor Adam Sandler (R), US actor Ben Ben Stiller (C) and British actress Emma Thompson (L) arrive for the film ‘The Meyerowitz Stories’ in competition at the 70th annual Cannes Film Festival in Cannes, France on May 21, 2017.  Mustafa Yalcin / Anadolu Agency
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.