Sándor Imre PR-díj
Média

Díjakat adott át a Magyar PR Szövetség

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2015. 12. 10. 12:09

Rekordszámú nevezés érkezett a Magyar Public Relations Szövetség 2012 óta évente meghirdetett Sándor Imre PR-díjára, de csak 7-en kaptak elismerést.

Idén tizenegy pályázó összesen huszonhat projektje indult a versenyen. Húsz pályamunka jutott shortlistre, és ezek közül hét – egy hírnévmenedzsment és hat kommunikációs kampány – érdemelte ki a Sándor Imre PR-díjat.

A díjjal, melynek névadója Sándor Imre (1933-2007), a hazai kommunikációs iparág egyik elméleti megalapozója, professzor emeritus, a Corvinus Egyetem Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszékének korábbi vezetője, az MPRSz a pr-szakma legjobb munkáit ismeri el.
Az öttagú szakmai zsűri az értékelés eredményét egyforma súllyal meghatározó öt szempont szerint értékelte a pályázatokat: a szakmai eszköztár kiválasztása, a kommunikációs üzenetek megfogalmazása, az újszerűség, a megvalósítás gondossága és az eredmények bemutatása. A zsűri döntése alapján összesen 20 projekt került shortlistre hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriában.

„A zsűri egységes volt a díjak odaítélése során, amelynek alapján 2015-ben összesen 6 pályázó 7 projektje kapta meg a Sándor Imre PR-Díjat. Üdvözlendő, hogy a pályázatok száma alapján évről-évre népszerűbb szakmai megmérettetésről van szó, amely azt mutatja, hogy a PR továbbra is kiemelt terület a vállalatok, szervezetek kommunikációs aktivitása során” – foglalta össze a zsűri értékelését R. Kovács Dániel, a Sándor Imre PR-díj zsűri elnöke, az MPRSZ elnökségi tagja, a Front Page Communications ügyvezetője. A zsűri tagja volt még Bodó Teodóra, a Provident Pénzügyi Zrt. vállalati és kormányzati kapcsolatok igazgatóságának vezetője, Egyházi Nikoletta, az E.ON Hungária Zrt. vállalati kommunikációs vezetője, Román Balázs, a Kreatív főszerkesztője, valamint Török Diána, a Médiapiac főszerkesztője.

Íme a Sándor Imre PR-díj 2015 díjazottai (a kategóriákon belül ABC sorrendben)

Hírnévmenedzsment kategória

 

Az Apollo Tyres magyarországi piacra lépésének kommunikációja

Pályázó: Avantgarde Public Relations Kft.
Kommunikációs kampány kategória

 

Autistic Art: Egy nonprofit márka piaci bevezetése

Pályázó: LA Communications

(eredetileg Hírnévmenedzsment kategóriában érkezett a pályázat, de a zsűri átsorolta kommunikációs kampány kategóriába)

 

Domestos, a fertőtlenítés csodái

Pályázó: Uniomedia – PHD HUNGARY

 

Honor mobiltelefonok bevezetése Magyarországon

Pályázó: PS:PRovocative

 

Minden perc értékes! – A Magyar Hospice Alapítvány 1%-os kampánya

Pályázó: SAKKOM Interaktív Kft.

 

#mutimiteszel, #mutimitiszol, #mutimitcsinalsz! Elkészült az első Magyar Instagram Körkép

Pályázó: SAKKOM Interaktív Kft.

 

NNG SZülinApp

Pályázó: Café PR – NNG

Partnerügynökségek a projekt megvalósítása során: Core Digital, Benedict & Helfer
A díjnyertes pályázatok egyébként hamarosan megtekinthetők lesznek az MPRSZ honlapján.

Ha a shortlist is érdekni, megtalálja korábbi hírünkben.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Picture taken on June 25, 2013 in Aachen, western Germany, shows British actor and UNICEF Goodwill Ambassador Roger Moore and his Danish wife Kristina Tholstrup waving from a carriage as they visit the CHIO World Equestrian Festival.
Moore, who will forever be remembered for playing the womanising superspy James Bond, died May 23, 2017, aged 89, his family announced in a statement. / AFP PHOTO / dpa / Henning Kaiser / Germany OUT
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.