a samsung 360 fokos videója
Média

Tériszonyos videóval kampányol a Facebookon a Samsung

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2015. 11. 25. 11:55

Egy felhőkarcoló tetejéről nézhetünk akár magunk alá is a Samsung új, Facebookon publikált 360 fokos videójában. Néhány napja a Nescafé is 360 fokos videót publikált, jól látszik, hogy a 360 fokos videó lesz az új trend a hirdetők körében a Facebookon.

A 360 fokban rögzített filmek és a virtuális valóság eszközök elterjedése gyökeres változást hoz az elkövetkező évek tartalomfogyasztási szokásaiban. Az új technológia térnyerésének egyik fontos lépcsőfoka a Samsung és a Facebook együttműködése, amelynek eredményeként a közösségi oldal felhasználói széles körben részesülhetnek az újfajta élményben.

A Samsung 360 fokos videója a Samsung Launching People nemzetközi kampányának Be Fearless aktivitássorozatához kapcsolódik. A kezdeményezés célja, hogy segítsen a fiataloknak különböző félelmeik, jelen esetben a tériszony leküzdésében.

A Samsung és a Facebook együttműködésében született klip megmutatja, milyen látvány tárul a szemünk elé, amikor egy felhőkarcoló tetején, a korláton kívül sétálunk. Mindezt úgy tapasztalhatjuk meg, hogy fel sem kell kelnünk a fotelből, pusztán az egér, vagy a telefon mozgatásával változtathatjuk a kamera nézőpontját.

A videó a Samsung hivatalos rajongói oldalán érhető el.

A Launching People kampány célja olyan kreatív és innovatív ötletek felvonultatása, amelyek megmutatják, milyen erővel bírnak a technológiai vívmányok, amikor valódi társadalmi problémák megoldásáráról van szó. A célközönség azok a digitális világban nevelkedett fiatalok, akik kezében a technológia igazi erővel bír és minden benne rejlő lehetőséget maximálisan ki is tudnak használni. A Facebookal való együttműködés elősegíti, hogy a kampány üzenete és a technológiában rejlő lehetőségek egy igazán széles körhöz jussanak el.

Bár ma még viszonylag ritka a 360 fokos videó a Facebookon, az már jól látszik, hogy a hirdetők kezdenek ráharapni, úgy tűnik, új trend van kibontakozóban. Néhány napja például a Nescafé is ilyen videóval kampányolt. Ha érdekli a 360 fokos videók világa, olvassa el a Nescafé 360 fokos videójáról szóló cikkünket is!

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

HAMILTON Lewis (gbr) Mercedes W08 Hybrid EQ Power+ team Mercedes GP action during 2017 Formula 1 championship at Melbourne, Australia Grand Prix, from March 23 To 26 - Photo Frederic Le Floc'h / DPPI
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.