Budapest, 2012. július 24.
Böröcz István, a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelõ Alap (MTVA) vezérigazgatója beszél a Magyar Televízió székházában rendezett tájékoztatón, ahol bemutatták a közmédia új arculatát. A háttérben az MTI, a Duna Televízió, az m1 és a Kossuth Rádió (b-j) új logója.
MTI Fotó: Bruzák Noémi
Közélet

„Tűzközeli” cégtől rendelt médiafigyelést az MTVA

24.hu
24.hu

2016. 08. 31. 11:52

A Nézőpont-csoport tulajdonosa a Miniszterelnökség volt államtitkára, Habony Árpád üzlettársa.

A Habony Árpád üzlettársának érdekeltségébe tartozó Nézőpont-csoport egyik tagja, a Médianéző Kft. végezhet sajtófigyelést az állami médiának – írja a Népszabadság.

A cég nyílt közbeszerzési eljárásban nyerte el az MTVA tenderét. 16 millió forintos keretösszegen belül folyamatos sajtófigyelési és médiaelemzési szolgáltatást nyújtanak, ezen belül napi egy alkalommal nemzetközi hírösszefoglalót készítenek a cégnek, havi szinten pedig kvantitatív elemzést állítanak össze.

A Nézőpont-csoport tulajdonosa Győri Tibor, aki korábban a Miniszterelnökség jogi ügyekért felelős államtitkára volt. Üzleti kapcsolatban áll Habony Árpáddal is – tavaly hozták létre a Modern Media Groupot, amely egyebek mellett a Lokál című ingyenes lapot adja ki, amellyel kiszorították a Metropolt.

A Médianéző egyébként tavaly augusztus óta több mint 150 állami szerv számára végez sajtó-, hír- és médiafigyelést, illetve elemzést. 2015-ben hároméves szerződést kötöttek vele 4,4 milliárd forint összértékben.

Az MTVA szerint azért van szükség a Médianéző szolgáltatására, mert az alap vezetésének naprakészen tudnia kell, milyen a szervezet megítélése a „közmédián túli sajtóvilágban”. Munkakezdés előtt az MTVA munkatársai a Médianéző által biztosított, könnyen kezelhető felületen értesülhetnek az állami médiát érintő hírekről – árulták el a Népszabadságnak. Azt mondták, ehhez azért kell külső céget igénybe venni, mert az MTVA-ban nincsenek ehhez megfelelő erőforrások.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

CANNES, FRANCE - MAY 21:  Nicole Kidman departs after the 'How To Talk To Girls At Parties' screening during the 70th annual Cannes Film Festival at on May 21, 2017 in Cannes, France.  Celebrities, fans and the movie world have descended on Cannes for this year's festival of the screen. For seventy years The Croisette Boulevard has always been the centre of athe place watch the rich and dandy and people from all walks of life to promenade.  (Photo by Christopher Furlong/Getty Images)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.