Pénzügy
suzukik (suzuki, )

Márkacascót kínál a Suzuki

Tamásné Szabó Zsuzsanna
24.hu
Tamásné Szabó Zsuzsanna24.hu

2016. 05. 24. 12:30

Saját cascóval indította a második negyedévet a Magyar Suzuki Zrt. A Suzuki Casco biztosítást kizárólag a Suzuki tulajdonosok részére alakították ki; az egyedülállóan kedvező feltételeket kínáló biztosítási terméket kizárólag a hivatalos Suzuki-márkakereskedések és -márkaszervizek értékesíthetik. A termék biztosítási partnere az Allianz Hungária Zrt.
Korábban a témában:

Alapvetően az ügyfél érdekeit szolgálja, ha az autókat hozzáértő, képzett szerelők eredeti alkatrészek beépítésével szervizelik, hiszen ez nagymértékben javítja az élettartamot, növeli a megbízhatóságot és ezen keresztül a tulajdonosok elégedettségét – állítja a magyarországi gyár közleményében. A nem hivatalos garázsszervizek hamisan kecsegtetik „költségkímélő” megoldásokkal a tulajdonosokat: az utángyártott alkatrészek beépítése nem kockázatmentes, ezért fontos az eredeti alkatrészek alkalmazása és a hozzáértés – teszik hozzá.

Ezért is törekednek arra, hogy az értékesítés–szerviz–pótalkatrész területek harmonikus működésén keresztül partnerbiztosító bevonásával tegyék vonzóvá a gyári szolgáltatások alkalmazását. Ebben a házi márkacasco remek lehetőségeket kínál: a gépjármű javíthatósági határát a gépjármű kárkori értékének száz százalékára terjesztik ki, az alap önrész márkaszervizes javítás esetén feleződik. További előny, hogy az autómentés – valamint a szállítás és tárolás – költségét 300 ezer forintig térítik, és nem kell fizetnie az ügyfélnek a szélvédő cseréjéért sem. Amennyiben a márkacascót igénybe veszi az ügyfél, térítésmentesen kölcsön gépkocsit biztosít a javítást végző márkaszerviz. (De azért a részletekről nem árt tájékozódni a márkakereskedésekben.)

Úgy érzik, az új márkacascóval a tulajdonosok számára hosszú távon is megtérülő konstrukciót sikerült kidolgozniuk, és hogy az ilyen módon szervizelt és karbantartott autók élettartama nőhet, így felértékelődhetnek a másodpiaci értékesítésben is, ami nem mellékes körülmény egyetlen tulajdonos számára sem. Mindezzel javul a márka megbízhatósága és megítélése a fogyasztók körében, így a most bevezetett konstrukció hozzájárul az ügyfelek bizalmának erősödéséhez is – bíznak benne.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.