Gazdaság

LÁNCHÍDI CSATA

admin
admin

1996. 10. 16. 00:00

A Lánchíd karácsonyi feldíszítése lenne az első jelentős goodwill-gesztus Magyarországon – jelentette ki a Figyelőnek

Paul Garrison, a Coca-Cola magyarországi cégének ügyvezetője azután, hogy a Műemlékvédelmi Hatóság első fokon elutasította a cég tervét. Korábban a Fővárosi Közgyűlés várostervezési és városképvédelmi bizottsága úgy döntött, hogy a Coca Cola három éven át, a karácsonyi időszakban egy-egy hónapra díszkivilágításba öltöztetheti a hidat. Ráday Mihály városvédő, aki a bizottságban a terv ellen szavazott, a nyilvánosság előtt is tiltakozott a döntés ellen, mondván: a PR-célokat szolgáló ötletet álszent dolog ajándékként feltüntetni, a nemzeti szimbólumot nem szokás kidekorálni, s ez egyébként is rontaná a városképet. A Coca-Cola szerint e vádak alaptalanok, hiszen a díszítés mentes lenne a cégre utaló jelektől, sőt még azt is vállalná, hogy megtisztíttatja a hidat a graffitiktől és ezek ellen védőréteggel vonatja be. A híd – Coca-Cola-logótól mentes – karácsonyi látványtervét immár az újságokban is közzétették. A terv sikere most már a hatóságok döntésén múlik. A döntéshozóknak pedig nyilván azt is mérlegelniük kell, hogy megsértsenek-e egy multinacionális céget, amely eddig is sokat fektetett be Magyarországon, és a jövőben további hasonló terveket dédelget.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

BELGRADE, SERBIA - MAY 27: Leonardo (C) of Partizan celebrate with the fans after the final match of Serbian Cup between Fc Partizan and Fc Crvena Zvezda on May 27, 2017 in Belgrade, Serbia. (Photo by Srdjan Stevanovic/Getty Images)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.