Élet-Stílus

Rohadó szendvicset és fonnyadt salátát hozott a futár

24.hu
24.hu

2017. 06. 09. 14:23

Nyami!

Aki valaha rendelt házhoz ételt nagyon éhesen, pontosan tudja, hogy már az is borzasztó érzés, ha sokat kell várni a kajára.

Akkor ezek után képzeljük el, mit élhetett át az a torontói pár, akikről alább lesz szó.

Anna Kotlikova és Blake Weinzettl a közeli Montana’s étteremből rendelt pizzát az UberEATS-től – azaz az Uber saját étel-házhozszállító vállalkozásától.

Talán még azt is túlélték volna, ha nem pizzát kapnak. De ehelyett ezt kézbesítették nekik jókora késéssel:

Twitter/808CULT
twitter/808CULT

Igen, ez egy rohadásban levő penészes szendvics és egy már megkezdett saláta.

Az ügyfél panasza után az Ubernél kiderítették, hogy ugyanez a sofőr aznap még két helyre vitt ki ugyanebből az étteremből romlott ételt a megrendelőknek.

A vendéglátóhely nem tehető felelőssé (bár ennek ellenére ingyen ebédre hívták meg a károsultakat), inkább arról lehet szó – ahogy Winzettl-ék is írták –, hogy a sofőr beteges poénja áll a háttérben. Őt azóta eltávolították a cégtől, és eljárást is indítottak ellene.

 

(Mashable, Fotó: Twitter)

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Charleroi, 2017. szeptember 19.
A Ryanair ír légitársaság repülőgépei a belgiumi Charleroi repülőtéren 2017. szeptember 19-én. A cég több mint 2000 járatát törölte, ebből 143 Belgiumból induló járatot pilótahiány, a légiforgalmi irányítás kapacitásának szűkössége, a sztrájkok, a kedvezőtlen időjárás, valamint a személyzet szabadságának kötelező kiadása miatt. (MTI/EPA/Stephanie Lecocq)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.