Egy olvasónk hívta fel a figyelmünket, hogy az Univer legújabb kampányában falvédőkkel reklámozza a majonézt, ahogy a Facebookon írják,
A szlogenekekkel kapcsolatban megkerestük az Univert képviselő reklámügynökséget, akik elhatárolódnak a falvédők tartalmától. Az alapötlet a Well ügynökségé, de a szövegeket már nem ők találták ki.
A Well ezúton is megerősíti, hogy az Univer termékeken megjelenő egyes feliratok tartalma szemben áll ügynökségünk alapértékeivel, és maximálisan támogatja az Univert abban, hogy a helyzetet minél hamarabb orvosolni tudják.
A falvédős alapötlet az ügynökségünktől származik, de azt egészen más platformra, egész más tartalommal javasoltuk. A címkék tervezésében és gyártásában, az azokon megjelenő tartalmak kiválasztásában nem vettünk részt. Ugyanakkor biztosak vagyunk ügyfelünk jó szándékában, és minden szakmai támogatást megadunk az Univernek az ügy kapcsán.
– írták a közleményükben.
Főleg a nőkről szólnak, hol a helyük, és milyen a rendes férj. Józan.
A kommenteknél azért volt, aki megjegyezte, hogy ez nem éppen 2017-es üzenet.
Konyha + nő = asszony.
Asszony – férj = senki.
Ebéd + nő = boldog házasság.
Egyébként akadnak a szövegek között olyanok is, amik nem mondják meg, hol a nő helye, de javarészt a férj és az asszony dolgát boncolgatják. Az Univer ráadásul egy játékot is hirdetett, ahol megtervezheted a saját falvédődet. Na, ott szabadult el a pokol. Igazi gyöngyszemeket alkottak a kedves vásárlók a 19. századból. Főleg nők találtak ki szlogeneket.
A legerősebbel búcsúznánk, ő nem kertel, csak nyerni akar. Tiszta sor.