Élet-Stílus

Kiszámolták, mennyi cipőt ad el másodpercenként a Nike

Dévai László
Dévai László

ÚJSÁGÍRÓ. 2016. 10. 14. 09:20

Nemrég hozták nyilvánosságra az amerikai sportszergyártó gigavállalat üzleti jelentését, amelyből kiderült, hogy a Nike több mint 9 milliárd dollárt, egészen pontosan 9,1 milliárd bevételt termelt az első negyedévben. A The NPD Group nevű sportipari elemzőcsoport vezetője, Matt Powell levezette, hogy a hatalmas eladások milyen összegeket jelentenek heti, napi, óránkénti, percenkénti és végül másodpercenkénti lebontásban. A matek vége valami elképesztő szám lett, a számítás szerint a Nike ugyanis

25 pár cipőt ad el másodpercenként.

A szám természetesen valamennyire torzít, hiszen a hatalmas bevétel nem minden esetben bontható le eladott cipőkre, de ha még csak irányszámként is gondolunk erre az eredményre, elképzelni is nehéz, mennyi üzlet és viszonteladói hálózat tartozhat a vállalathoz.

Nike mag

Összehasonlításképpen, hogy a Nike mennyit ver a mezőnyre: az Adidas ugyanabban a negyedévben 5,48 milliárd dollárt, míg a szintén amerikai sportszergyártó Under Armour “csak” 1,05 milliárd dollárt tudott produkálni.

Highsnobiety

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Pécs, 2015. július 9.
Szivek Norbert, a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. vezérigazgatója beszédet mond a megújult pécsi Virágh-ház átadásán 2015. július 9-én. A háttérben Páva Zsolt, Pécs polgármestere (b) és Soltész Miklós, az Emberi Erőforrások Minisztériumának egyházi, nemzetiségi és civil társadalmi kapcsolatokért felelős államtitkára. Az Országgyűlés döntése értelmében több, jelenleg állami tulajdonban lévő ingatlan kerülhet vissza egyházi tulajdonba.
MTI Fotó: Sóki Tamás
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.