Élet-Stílus

Így reagálnak a gyerekek a szexuálisan túlfűtött reklámokra

Dévai László
Dévai László

ÚJSÁGÍRÓ. 2016. 06. 21. 11:15

Manapság rengeteg olyan dolog kerül a televízióba, amelyek bár hiába nincsenek korhatárhoz kötve, a tartalmuk rendkívül túlfűtött szexuálisan. Tipikusan ilyenek a parfüm és a divatreklámok, de talán nem újdonság, hogy szinte bármit el lehet adni formás mellekkel vagy egy kockás hassal.

A nagy kérdés inkább az, hogy az ilyen reklámok fogyasztóinak mennyiben változik a vélekedésük, a testképük, mennyiben próbálnak meg hasonlítani a tévében látott idolokhoz. A túl sok szexuális tartalommal bíró reklámok persze nemcsak a fiatalok önképét változtathatja meg, hanem olyan más, fontos dolgokra is kihathat, mint például az egyenjogúság kérdésköre.

Hiszen ha egy hirdetésben a nő, vagy a női test tárgyként jelenik meg, akkor a fiatalok ezt a gondolatiságot ugyanúgy magukba szívhatják, mint a hamis testkép képzetét. Szerencsére azonban nem minden reklám rossz és persze nem lesz minden fiatalból egocentrikus szexista bunkó.

Íme egy videó arról, hogyan reagálnak a fiatalok a szexuálisan túlfűtött reklámokra.

Via

 

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.