Élet-Stílus

Így reagálnak a gyerekek a szexuálisan túlfűtött reklámokra

Dévai László
Dévai László

ÚJSÁGÍRÓ. 2016. 06. 21. 11:15

Manapság rengeteg olyan dolog kerül a televízióba, amelyek bár hiába nincsenek korhatárhoz kötve, a tartalmuk rendkívül túlfűtött szexuálisan. Tipikusan ilyenek a parfüm és a divatreklámok, de talán nem újdonság, hogy szinte bármit el lehet adni formás mellekkel vagy egy kockás hassal.

A nagy kérdés inkább az, hogy az ilyen reklámok fogyasztóinak mennyiben változik a vélekedésük, a testképük, mennyiben próbálnak meg hasonlítani a tévében látott idolokhoz. A túl sok szexuális tartalommal bíró reklámok persze nemcsak a fiatalok önképét változtathatja meg, hanem olyan más, fontos dolgokra is kihathat, mint például az egyenjogúság kérdésköre.

Hiszen ha egy hirdetésben a nő, vagy a női test tárgyként jelenik meg, akkor a fiatalok ezt a gondolatiságot ugyanúgy magukba szívhatják, mint a hamis testkép képzetét. Szerencsére azonban nem minden reklám rossz és persze nem lesz minden fiatalból egocentrikus szexista bunkó.

Íme egy videó arról, hogyan reagálnak a fiatalok a szexuálisan túlfűtött reklámokra.

Via

 

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

CANNES, FRANCE - MAY 21:  Nicole Kidman departs after the 'How To Talk To Girls At Parties' screening during the 70th annual Cannes Film Festival at on May 21, 2017 in Cannes, France.  Celebrities, fans and the movie world have descended on Cannes for this year's festival of the screen. For seventy years The Croisette Boulevard has always been the centre of athe place watch the rich and dandy and people from all walks of life to promenade.  (Photo by Christopher Furlong/Getty Images)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.