Élet-Stílus

Nekiment az étteremnek, mert egy haldokló nő elrontotta a szilveszterét

24.hu
24.hu

2016. 01. 04. 15:01

A fodrászt az zavarta, hogy a pincérek többet foglalkoztak egy szívrohamban haldokló vendéggel, mint velük.

„Soha többet nem vagyok hajlandó ezen a helyen tölteni a szilveszter estémet”

– kezdte Facebook-posztját az amerikai fodrász, Holly Jones, nem is sejtve, mekkora lavinát indít el dühös kirohanásával. Aztán, hogy mindenki értse, miért van felháborodva, a fiatal nő a folytatásban elmagyarázta azt is, miért döntött úgy, hogy mostantól messzire kerüli még az étterem környékét is:

„Azok után, hogy 700 fontnál is többet fizettünk a szilveszteri vacsoráért, nem erre a bánásmódra számítottunk. És főleg nem arra, hogy végig kell néznünk, ahogy egy holttestet kigurítanak az étteremből.”

Holly panaszában kitért arra is, hogy a felfordulás miatt gond volt a számlával is: nem azokat a tételeket ütötték be, amit fogyasztottak.

„Mikor reklamáltunk a pincérnőnknél, és az ügyvezetőnél, közölték velünk, hogy valaki rosszul lett az étteremben, és hogy az az ügy most sokkal fontosabb, mint mi. Nem kellett volna mindenféle jött-ment drogost beengedni az épületbe és akkor nem lett volna ez a fejetlenség”

– írta Holly, majd beszámolt arról is, hogy a pincérnő szerinte minősíthetetlen stílusban beszélt velük. A posztra nem sokkal később reagált az étterem vezetője, Chris Burton is, aki leírta, örül Holly visszajelzésének, mert így mindenki világosan láthatja, milyen „gusztustalan vendégekkel” kell megbirkózniuk időről-időre.

Az idős nő túlélte a szívrohamot – Kép forrása: metro.co.uk

Burton posztjában leírta, a „drogos jöttment” az étterem szintén fizető, idősebb vendége volt, aki – miközben férjével és gyermekeivel vacsorázott – szívinfarktust kapott.

„Szerencsére az étterembe érkező mentősöknek sikerült őt újraéleszteniük és kórházba szállítaniuk. Gondolom nagyon izgult érte, azért mondom. És, csak hogy tudja: ezt a szegény nőt, aki szintén ünnepelni érkezett éttermünkbe a családjával, a mentőknek a zsúfolt étterem kellős közepén kellett levetkőztetniük, hogy újra tudják éleszteni. De persze megértem, hogy önnek a számlája körüli felfordulás abban a pillanatban sokkal fontosabb volt.”

– tette hozzá szarkasztikusan a férfi.

Mióta Holly publikálta a panaszát, a bejegyzésre több száz dühös komment érkezett, melyek nagy része azt követeli Holly munkáltatójától, a Serenity szalontól, hogy bocsássa el érzéketlen alkalmazottját.

 

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.