AppleMark
Belföld

Hárommilliárdból sulykolhatja a népszavazást az állam

24.hu
24.hu

2016. 02. 26. 07:42

Mindent eláraszthatnak a részvételre buzdító hirdetések.
Korábban a témában:

Már jóval Orbán Viktor bejelentése előtt elkülönítették azt a hárommilliárd forintot, amit a kormány „lakossági tájékoztató kampányra” fordít majd, a Népszabadság szerint ebből a pénzből buzdíthatnak majd az uniós kvótát elutasító népszavazáson való részvételre.

A lap megkeresésére a Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetirodánál azt közölték: „Új tájékoztató kampányról nem született döntés.” Kormányzati források szerint viszont igaz, hogy nem döntötték el, hogyan és ki költi el a hárommilliárdot, de erre nincs is szükség, mert tavaly már 25 milliárd forintos közbeszerzést kötöttek három reklámcéggel az állami kampányokra.

Tavaly 300 millió forintot fordítottak az első menekültellenes kampányra, majd 380 milliót a folytatására. A „magyar reformok működését” hatszázmillióért kürtölték szét.

Az állami hirdetések egyébként hatásos eszközök a kormány számára kedves médiumok pénzelésére. Több kampányban kizárólag a január óta Andy Vajna tulajdonában álló TV2-nek adtak megrendelést a kereskedelmi csatornák közül, holott az RTL Klub magasabb nézettség mellett alacsonyabb listaáron árulja a reklámidőt.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

MUNICH/GERMANY - JANUARY 19: Niall Ferguson (Harvard University) gestures speaking on the podium during the DLD16 (Digital-Life-Design) Conference at the HVB Forum on January 19, 2016 in Munich, Germany. DLD is a global network of innovation, digitization, science and culture, which connects business, creative and social leaders, opinion formers and influencers for crossover conversation and inspiration. (Photo: picture alliance / Jan Haas)/picture alliance
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.