Belföld

Szén-monoxid miatt kerültek kórházba ketten Pomázon

24.hu
24.hu

2015. 11. 27. 10:11

Szén-monoxid-mérgezéssel vittek kórházba két embert a mentők péntek reggel Pomázról.  A helyszínre Szentendréről és Pomázról vonultak tűzoltók, akik magas gázkoncentrációt mértek a Szentendrei úti családi házban.

A katasztrófavédelem emberei értesítették a helyi gázszolgáltató munkatársait, illetve megkezdték a ház szellőztetését és átvizsgálását.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

A police officer (R) directs a woman carrying a bunch of flowers near the Manchester Arena in Manchester, northwest England on May 23, 2017 following a deadly terror attack at the concert at the venue the night before. 
Twenty two people have been killed and dozens injured in Britain's deadliest terror attack in over a decade after a suspected suicide bomber targeted fans leaving a concert of US singer Ariana Grande in Manchester. / AFP PHOTO / Oli SCARFF
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.