Belföld

Újabb Expressz akvizíció!

A Kisokos kiadványok az Expressz Magyarország Rt. tulajdonába kerültek.

2003. július1-től a Kisokos információs és reklámkiadványok is az Expressz-csoport portfólióját gyarapítják. A Kisokos-kiadványok Magyarországon – saját kategóriájukban – meghatározó szerepet töltenek be. Az ingyenesen terjesztett, közérdekű, helyi információkat is tartalmazó, jellegzetes kék színű könyvecskét, már tíz éve örömmel fogadják az emberek.

A Kisokos-kiadványok kitűnő reklámhordozó médiumnak bizonyulnak, hiszen a családok többsége ezeket – szemben a napi és heti sajtótermékekkel – hosszasan, az újabb kiadvány megérkezéséig megőrzi, rendszeresen használja, lapozza.
A Kisokos országosan 92 körzetben, évente mintegy 180 kiadásban jelenik meg, féléves gyakorisággal. Terjesztett példányszáma 7,5 millió, tavalyi éves nettó hirdetési árbevétele elérte az 1,6 milliárd Ft-ot.

Az akvizíciót követően a Kisokos struktúrája, tevékenysége nem olvad be közvetlenül az Expressz Magyarország Rt.-be, hanem Kisokos Directory Kft. néven, annak leányvállalataként működik tovább.

A Kisokos irányítását – 2003. év végéig – továbbra is az alapító Szekeres László végzi, ügyvezető igazgatóként és az eddigi menedzsment is tovább folytatja tevékenységét.

Szokolay Zsolt az Expressz Magyarország Rt. vezérigazgatója szerint a Kisokos akvizíciója jól illeszkedik az Expressz kiadócsoport intenzív növekedési stratégiájába.

Az Expressz meglévő hirdetői bázisa a Kisokos révén kiegészül azokkal a kis és közepes vállalkozásokkal, akik hagyományos médiában nem tudnak, vagy nem kívánnak hirdetni, de tevékenységük ismertségét a Kisokosban történő jelenlétükkel biztosítják. Ez a kiadvány – mivel hosszú ideig megőrzik, használják – kitűnően alkalmas az ügynökségek által lebonyolított, tartós üzeneteket közvetítő imázskampányok anyagainak megjelentetésére is.

A Kisokos jól szervezett, hatékony, az országot teljes mértékben lefedő struktúrája biztos alapokat ad egy erőteljes vidéki expanzió számára.

Hosszabb távon a Kisokos és az Expressz-kiadványok értékesítő tevékenységének összehangolásával olyan új szinergiák jönnek létre, amelyek megerősítik az Expressz- kiadványok vezető szerepét a magyarországi apróhirdetési piacon.

Ezt a piacvezető szerepet jelzi az is, hogy a most lezajlott akvizíció eredményeképpen az Expressz-csoport ez évre tervezett árbevétele meghaladja a 10 milliárd Ft-ot.



Gombos Péter
marketingvezető
Tel.: 467-2401
Mobil: 30/221-2403
e-mail: pgombos@expressz.hu

Expressz Magyarország Rt.

Az Expressz Magyarország Rt. névadó lapja, az Expressz hirdetési újság már 19. éve van jelen a magyarországi hirdetési piacon.

A kiadó 1995 óta – már a Trader Classified Media csoport tagjaként – intenzív fejlődésnek indult és jelenlegi 7 kiadványával:

Expressz újság, Expressz Képes Autó, Expressz Autó Expo, Expressz Képes Haszonjármű, Expressz Képes Ingatlan, Mai Hirdetés, Budapesti Szuperinfó, valamint 6 website-jával a hirdetési piac vezető cége.

Az Expressz így (a heti 600 000 példányban ingyenesen terjesztett Szuperinfóval együtt) hetente mintegy 1 700 000 olvasónak és 75 000 Internet-látogatónak (a Top 100 és a HLE kivételével) nyújt kiadványain és honlapjain keresztül folyamatosan változó hirdetési tartalmat.

A kiadó országosan több mint 100 hirdetésfelvevő helyen, illetve személyesen 70 üzletkötő közreműködésével, továbbá telefonon, faxon és interneten keresztül is fogadja a hirdetők megrendeléseit.

Az országos hirdetési lapok és magazinok közül egyedüliként az Expressz kiadványok esetében mérik az olvasók számát (Gfk – Szonda Ipsos), illetve auditálják (MATESZ) a ténylegesen nyomott és eladott példányszámokat.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik