Belföld

Idén több jut a turizmusnak marketingre

Az idén 1,73 milliárd forinttal nő a Magyar Turizmus Rt. költségvetése, s a többletet kül- és belföldi marketingfeladatokra lehet felhasználni. Összességében 6,8 milliárd forint áll rendelkezésre az idén - jelentette be tegnapi sajtótájékoztatóján Budai Zoltán, a GM turizmusért felelős helyettes államtitkára. Ez azt jelenti, hogy a működésre 1,8 milliárdot lehet felhasználni, s a szakmai feladatokra marad 5 milliárd forint. Az 1,7 milliárdos többletből 730 milliót általános marketingfeladatokra fordíthat a társaság. Egymilliárdot pedig úgynevezett extra marketingre lehet elkölteni. Eszerint 650 millióval megemelik a külképviseletek költségvetését, 200 millióval több jut a belföldi kampányra, 50 milliót kifejezetten az egészségturizmus céljaira kell fordítani, s 100 milliót tartalékolnak. [Világgazdaság]

Ajánlott videó

Olvasói sztorik