“A services.hu (http://www.services.hu) szolgáltatáscsomagban a négyéves internetes múlt felhalmozott szakmai és üzleti tapasztalata összegződik” – mondta el Kuti Árpád a BlazeArts marketing és kommunikációs igazgatója. “Az online brand alatt öt, egymástól független, de tetszőlegesen egymásra építhető, szolgáltatás jelenik meg”:
1. web.services (http://www.web.services.hu) – teljeskörű webhosting szolgáltatások, melyek megteremtik az interneten megjelenni kívánó szervezetek számára a szükséges technikai hátteret
2. dev.services (http://www.dev.services.hu) – webdesign és szoftverfejlesztés, ami a webes kommunikációs felület grafikai, tartalmi, interaktivitási és használhatósági követelményeinek maximális kielégítését biztosítja
3. wap.services (http://www.wap.services.hu) – wap és sms fejlesztés, ami értéknövelt szolgáltatásként mobilkommunikációs funkciókkal egészíti ki a szervezetek meglévő webes felületét, gyors és szabványos “párbeszédet” teremtve a felhasználók és a szolgáltatók között
4. pr.services (http://www.pr.services.hu) – online marketing és PR, az elkészült internetes megoldások online módon történő népszerűsítésére, a látogatottság növelésére, a szolgáltatók célcsoportjának hatékonyabb elérésére
5. com.services (http://www.com.services.hu) – tartalomszolgáltatás, ami integráló funkcióval rendelkezik, mivel alapja a webhosting és a webfejlesztés, de ugyanakkor lehetőséget biztosít wap és sms kommunikációra, valamint online médiaportfolió kialakítására egyaránt
“Társaságunk szakmai tapasztalatára, technikai infrastruktúrájára, az ügyfélkapcsolatban tapasztalható dinamizmusára és rugalmasságára építve elmondhatjuk, hogy szolgáltatásunk a magyarországi piac élvonalában helyezkedik el. Az oldalak kialakításánál elsődleges szempontként a gyors információ átadást jelöltük meg és ezt erősítjük technikai megoldásainkkal is.” – hangsúlyozta Csongrádi Norbert, a társaság technikai igazgatója.
“Míg az services.hu network internetes megjelenésének megtervezése és kivitelezése a web.services és dev.services üzletágak feladata volt, a népszerűsítésben a com.services és a pr.services tevékenységek kapnak jelentős szerepet. A tartalomszolgáltatásból kialakult médiaportfolió ugyanis kiváló barter lehetőséget nyújt szalaghirdetések megjelentetésére (eddig több mint 20 oldallal kötöttünk ilyen jellegű megállapodást); az online marketing tagozat pedig kereső optimalizációval, PR jellegű anyagok megjelentetésével, honlapokra mutató linkekkel, hírlevél marketinggel, és e-mail direktmarketinggel járulhat hozzá a sikerhez. Az online kommunikációt offline hirdetési eszközök (céges prospektus, ajánlással ellátott postai direkt mail-ek, regionális TV hirdetések) is segítik majd, s ettől a keresztpromóciótól is sokat várunk.” – összegezte a cég marketingstratégiáját Kuti Árpád.