Belföld

A Mailtronic tagjai pontjaikat különböző ajándékokra válthatják be

Áprilistól kezdődően a Mailtronic rendszerébe eddig regisztrált és újonnan regisztráló tagok új lehetőséggel élhetnek. Az összegyűjtött pontjaikat a partnercégek és a hirdetők által felajánlott ajándékokra tudják beváltani.

Április 2-án a Mailtronic elindította tagjai számára az összegyűjtött pontok beváltásának lehetőségét. A regisztrált tagok saját belső statisztikai oldallal rendelkeznek, ahol egy külön menüpont alatt nyílik lehetőség az e-mailben kapott hirdetések fogadásával szerzett pontok beváltására. Itt a különböző cégek által felajánlott ajándékokról, termékekről és szolgáltatásokról látható egy-egy fotó, néhány mondatos leírás, ezenkívül a Mailtronic lehetőséget biztosít egy link elhelyezésére is a felajánló cég számára, így népszerűsítve azt. A felajánlott ajándékok között jelenleg megtalálható egérpad, ingyenes domain regisztráció, internetes folyóiratok előfizetése, egyedi kirakó készítése és további termékek, szolgáltatások is. A Mailtronic további cégek jelentkezését is szívesen fogadja, akik meg kívánnak jelenni ilyen formában az oldalon.

A Mailtronic rendszere néhány hónapos múltra tekint visssza, hirdetők számára nyújt professzionális e-mail marketing szolgáltatást. Az év első részében felvásárolta a Goldex Kft. átlal üzemeltett Goldex teljes rendszerét, majd egy megbízási szerződés született az SWI Kft. által üzemeltett True Networkkel, így a Mailtronic februártól teljes jogú True Network tag lett.

A regisztrált tagok száma meghaladja a 15.000 főt, az adatbázis építése jelenleg is zajlik. Cél a lehető legrövidebb idő alatt a 30.000 fős taglétszám elérése, majd év végére ennek újabb megduplázása. Ennek első lépéseként az üzemeltetők az elmúlt hónapban indítottak egy 10 millió ADV-s bannerkampányt az Adverticum B2B rendszerén belül több különböző célcsoportnak szóló weblapon, így demográfiai szempontból egy igen széles lefedettséget elérve. A Mailtronic szolgáltatásának segítségével hirdetőknek lehetőségük nyílik szegmentált hirdetésre e-mail formájában a kívánt célcsoportnak, különböző demográfiai és egyéb adatok figyelembevételével.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik