Belföld

Internetes munkaközvetítés

(NSZ) Élénk verseny. Az internetes munkaerő-közvetítő cégek forgalmuk növekedésére számíthatnak az online álláshirdetési piac állásajánlatait összegyűjtő Jobmonitor.hu új szolgáltatásának köszönhetően - vélik a szakemberek. E szektor bevételi forrása elsősorban a megbízók álláshirdetéseinek megjelentetéséből, másodsorban a rendszerükben regisztrált álláskeresőkből (önéletrajzok és reklámfelületek értékesítéséből) származik. A magyarországi internetes álláshirdetési piacon mintegy húsz cég van jelen, akik között élénk a verseny. Egyelőre még a piaci részesedés növeléséért folyik a harc, ami miatt az iparág képviselői még túlnyomórészt veszteségesek. A Jobmonitor.hu pár hónapon belül havi 150 ezer látogatóra számítanak, ami megegyezik a legnagyobb internetes munkaerő-közvetítő cégek látogatottsági mutatójával. Részletek a Népszabadságban>>

Ajánlott videó

Olvasói sztorik