Tudomány

Az iPhone-t gúnyolja a Samsung

A Samsung Galaxy S5 új reklámja azokat az iPhone felhasználókat figurázza ki, akik tömegesen kényszerülnek arra, hogy a falat támasszák utazás közben, hogy fel tudják tölteni telefonjukat.

Korábban a témában:

A reklám az iPhone rövid üzemidejét tűzi pellengérre, emiatt kell az iphone-osoknak tábort verniük a konnektorok mellett, hogy folyamatosan tölteni tudjanak – ahelyett, hogy az utazás és az élet vidámabb részeire összpontosítanának.

A Samsung nevet is adott a szóban forgó iPhone felhasználóknak, wall huggernek, azaz falölelőknek nevezi őket (a tree hugger – faölelő után). A reklám Youtube oldalára feltöltött leírásban azt írják: “A pillanat, amikor a telefonod úgy dönt, hogy a legrosszabbkor merül le. Váltsd át a Galaxy S5-öd Ultra Power Saving (ultra energiatakarékos) módba vagy cseréld ki az akkumulátorod és mondj búcsút el a falölelgetőknek.”

A reklám egyébként elég aljas, érdemes megnézni. Nem takarékoskodik a szurkálásokkal, ellhangzik pl. benne egy gúnyos párbeszéd, amiben az egyik wall hugger azt mondja a másiknak, hogy “Hallom, hamarosan kijön egy új iPhone”, amire azt a reakciót kapja, hogy “Remélem, hogy jobb akkumulátor lesz benne.

Címkék: iphonesamsung

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.