A PayPal egy készpénzmentes pénzforgalmi szolgáltatásokat nyújtó pénzintézet, ahol csak online pénzügyi tranzakciókat bonyolíthatunk. Bár a cég vezető szerepet tölt be a mobil fizetési piacon, nyilvánvalóan nem engedheti meg magának, hogy ez a helyzet megváltozzon, és továbbra is olyan technológiákat kutat, amik képesek leegyszerűsíteni a fizetési szokásainkat.
Nem meglepő hát, hogy úgy döntöttek, a dolgozóiknak sem kell elővenniük a pénztárcájukat, ha fizetni szeretnének az ebédjükért. A San Jose-i főhadiszálláson dolgozók egy ideje Samsung Gear 2 okosórával rendezhetik a cehet.
Az, hogy a PayPal dolgozók könnyebben rendezhetik számláikat, nem csupán a cég nagyvonalú ajándéka volt. A PayPal és a Samsung egy egészen hiánypótló szolgáltatás bevezetését tervezik. Az újítás lényege, hogy a kiépített point-of-sale rendszer érzékeli, ha belépünk egy boltba, majd információkat küld az eladóknak, így nevünk és fotónk megjelenik a pénztárnál. Az óránkon keresztül kiválaszthatjuk, hogy milyen termékeket szeretnénk megvásárolni, majd kapunk egy összesített listát, amit ha leokézunk, azonnal meg is történik a fizetés.
Az együttműködésnek köszönhetően a bolti eladók a nevünkön fognak köszönteni bennünket, ha vásárolni megyünk. Kérdés, hogy akarjuk-e, hogy minden boltban úgy kezeljenek, mintha törzsvendégek lennénk.