Júliusban Magyarországon is bemutatkozott James Gunn új Superman-filmje, amely úgy tűnik, nemcsak a jegypénztáraknál teljesít jól, de egy ennél magasztosabb célt is szolgál. A Krypto nevű kutya ugyanis annyira elrabolta a nézők szívét, hogy Amerikában megugrott a kisállatok örökbefogadása iránti érdeklődés – írja a Fiction Horizon.
A Woofz kutyakiképző alkalmazás szerint a Google-ben a „fogadj örökbe egy kutyát a közelben” kifejezéshez kapcsolódó keresések száma a film nyitóhétvégéje után több mint ötszörösére nőtt. A „mentett kutya örökbefogadása a közelben” kifejezésre irányuló keresések száma szintén jelentős mértékben, 163 százalékkal nőtt, míg a „kölyökkutya örökbefogadás” kifejezés 31 százalékkal lett népszerűbb a film miatt.
A Warner Bros. számolt is ezzel, és már a bemutató előtt meglovagolta ezt a témát. A cég a Best Friends Animal Society-vel együttműködve vállalta, hogy július 1-jétől július 10-ig, közvetlenül a film július 11-i premierje előtt, fedezik az örökbefogadási költségeket az Egyesült Államokban. Ennek köszönhetően 454 háziállat talált új otthonra. A rendező a hírek láttán úgy reagált, hogy ez a film sok szempontból áldás volt számára, de talán ez egyik legfontosabb hatása.

