Az LG még 2024 januárjában, a CES kütyőexpó keretén belül mutatta be a Signature OLED T névre hallgató okostévéjét, aminek a különlegessége, hogy a panel átlátszó.
Ez ugye nem vadonatúj technológia, a különböző gyártók jó ideje kísérleteznek vele, a Xiaomi már értékesített ilyen kijelzőt. A lényeg, hogy a panelen tényleg át lehet látni, de a képernyő képes jó minőségben mozgókép megjelenítésére, ami alapvetően hologram-szerű hatást kelt. Az LG megoldása viszont nem képes magát elsötétíteni, ahhoz, hogy hagyományos tartalmak maradéktalanul élvezhetők legyenek, gombnyomással „fel kell húzni” a panel mögé egy kontraszt film réteget, így szüntetve meg az átlátszóságot.
Ez a megoldás egészen gyorsan és látványosan történik, a megjelenített tartalmak pedig teljesen jól festenek a kijelzőn, azzal ugyanakkor tisztában kell lenni, hogy a képminőség és a fényerő összességében nem éri el azt a szintet, amit egy átlagos hagyományos OLED okostévé biztosít. A januári leleplezéskor az LG árat még nem közölt, a közelmúltban viszont kiderült, hogy az átlátszó képernyő kereskedelmi forgalomba kerül, és 60 ezer dollárt kell fizetni érte, ami átszámolva