Tech

Több tízezer évnyi olimpiát fogyasztottunk a nyáron

Varga Jennifer / 24.hu
Varga Jennifer / 24.hu

Hiába a labdarúgó Európa-bajnokság, kétség sem férhet hozzá, hogy az idei év legnépszerűbb sporteseménye a párizsi olimpia volt. A YouTube pedig, csakúgy, mint a 2021-es ötkarikás játékok után, most is megosztotta, mennyien követték figyelemmel a rendezvényt a platformján.

A YouTube a két és fél hét során olyan hivatalos műsorszolgáltató partnerekkel működött együtt, mint az NBCUniversal, az Eurosport, a Claro Sports és a CazéTV, hogy minél több hivatalos olimpiai tartalmat tudjon sugározni, 32 különböző sportágban.

Az összefoglalóból kiderül, hogy a nézők több mint 40 milliárd percnyi (több mint 650 millió órányi, vagyis körülbelül 74 ezer évnyi) olimpiai tartalmat fogyasztottak az olimpia hivatalos YouTube-csatornáján és a hivatalos műsorszolgáltatók csatornáin.

A különböző tartalmak több mint 12 milliárd megtekintést számláltak csak a YouTube-on, és több mint 850 millió egyedi megtekintő érkezett az olimpiai tartalmakra a legismertebb videós platformon. Az olimpia hivatalos YouTube-csatornája több mint 1,1 millió feliratkozót szerzett ezen időszak alatt.

A YouTube kalkulációi szerint több mint 18 milliárd percnyi tartalmat néztek a csatlakoztatott tévéken, ami a teljes nézési idő több mint 35 százalékát teszi ki, teszi hozzá a hvg.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik