Hiába a labdarúgó Európa-bajnokság, kétség sem férhet hozzá, hogy az idei év legnépszerűbb sporteseménye a párizsi olimpia volt. A YouTube pedig, csakúgy, mint a 2021-es ötkarikás játékok után, most is megosztotta, mennyien követték figyelemmel a rendezvényt a platformján.
A YouTube a két és fél hét során olyan hivatalos műsorszolgáltató partnerekkel működött együtt, mint az NBCUniversal, az Eurosport, a Claro Sports és a CazéTV, hogy minél több hivatalos olimpiai tartalmat tudjon sugározni, 32 különböző sportágban.
A különböző tartalmak több mint 12 milliárd megtekintést számláltak csak a YouTube-on, és több mint 850 millió egyedi megtekintő érkezett az olimpiai tartalmakra a legismertebb videós platformon. Az olimpia hivatalos YouTube-csatornája több mint 1,1 millió feliratkozót szerzett ezen időszak alatt.
A YouTube kalkulációi szerint több mint 18 milliárd percnyi tartalmat néztek a csatlakoztatott tévéken, ami a teljes nézési idő több mint 35 százalékát teszi ki, teszi hozzá a hvg.