Tech

Máris helyreállt az OTP mobilappja és webbankja

Varga Jennifer / 24.hu
Varga Jennifer / 24.hu
Sem az applikációba, sem a webes felületre nem lehet belépni.

Frissítünk!

Időközben helyreállt az OTP mobil- és webbankja is, mindkét szolgáltatás probléma nélkül működik.

Ha az okostelefonján nem működik rendeltetésszerűen az OTP bank applikációja, akkor most sem az ön készülékével vagy netkapcsolatával van a probléma.

Az alkalmazás ugyan elindul, de a belépési kísérletet hosszú homokórázás követi, majd a folyamat egy „Hiba történt, kérjük próbálkozzon később” üzenettel ér véget. Az appot megnyitva az aktuális egyenleg(ek) sem látható(k).

Ugyanez a helyzet a böngészős netbankkal is: a rendszer ugyan hagyja, hogy elvégezzük a belépési műveletet, de a szolgáltatás ezt követően nem tölt be, és ha be is tölt a felület, akkor csak egy értesítést kapunk arról, hogy sikeresen kiléptünk a netbankból.

A belépési kísérletet sokszor egy sikeres kilépés üzenet követi.

Hogy mi okozza a problémát, arról egyelőre nincs információnk.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik