Tech

A Yettelnél már külön igazgatóság figyel az ügyfélelégedettségre

Yettel
Yettel

A Telenor 2022. március 1. óta tevékenykedik Yettel néven, és az új márka indulásával párhuzamosan a vállalat Várkonyi Loránd vezetésével létrehozta az ügyfélelégedettségi igazgatóságát (Customer Experience Department) is. A szolgáltató célja, hogy az új igazgatóság segítségével magasabb szintre emelje az ügyfelek elégedettségét.

Kapcsolódó
Megváltozik a Telenor neve
Új arculat is érkezik majd az új név mellé.

Várkonyi Loránd 8 éve projektmenedzserként csatlakozott a vállalathoz, ahol különböző üzleti, műszaki és transzformációs programokban töltött be vezető szerepet. Többek között részt vett hálózatmegosztási együttműködés koordinálásában más szolgáltatókkal, valamint programmenedzserként felelt a vállalat GDPR megfeleléséért. 2018-tól egészen mostanáig a digitális területen töltött be vezető pozíciót, aktív szerepet vállalva a webshop és más, digitális ügyfél-érintkezési pontok megújításában, új műszaki képességek bevezetésében.

Yettel Várkonyi Lóránd

2019 nyarától a közép-kelet európai operációk digitális működésének és jövőbeni fejlesztési irányainak összehangolását vezette regionális szinten. Várkonyi Loránd a telekommunikációs szektort megelőzően az energetika iparágban dolgozott, ahol üzleti és informatikai tanácsadóként multinacionális cégek rendszerbevezetéseit és folyamatfejlesztéseit támogatta.

A Várkonyi vezetésével alapított igazgatóság a cég kereskedelmi divíziójához tartozik, fő célja, hogy elősegítse a már elérhető, ügyfelek által kedvelt megoldások szélesebb körű felhasználását, beazonosítsa a cég termékein, szolgáltatásain és ügyfél-érintkezési pontjain az ügyfelek kényelme érdekében fejleszthető elemeket, és új képességek bevezetésével növelje az ügyfélelégedettséget.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik