Yan Daming / Imaginechina / Imaginechina via AFP
Tech

Pirossá vált néhány üzletben az Apple logója

Az AIDS világnapja alkalmából az Apple már több éve pirosra cseréli almás logóját néhány Apple Store elején, többek közt Tokióban és Sanghajban – írja a MacRumors.

Idén a cég a szokásos hagyomány mellett bejelentette továbbá, hogy december 6-ig egy dollárt adományoz minden alkalommal, amikor egy felhasználó Apple Payjel vásárol az apple.com oldalon vagy az Apple Store appban. Az adomány maximális értéke 1 millió dollár, amivel a Global Fund alapítvány AIDS és COVID‑19 elleni küzdelmét támogatják.

Minden (PRODUCT)RED modell eladásából származó bevétel egy része a Global Fund alapítványhoz megy: 2022. december 31‑ig az érintett összeg fele az alapítvány COVID‑19-járvány leküzdésére irányuló tevékenységét segíti, ezzel is mérsékelve a hatást, amit a járvány kitörése mért az AIDS elleni küzdelemre. A támogatott programok már több mint 13,8 millió HIV‑fertőzöttet részesítettek életmentő kezelésben – emeli ki a cég honlapján.

Az AIDS világnapja, amelyet 1988 óta minden év december 1-jén tartanak az Egészségügyi Világszervezet (WHO) kezdeményezésére, a HIV-fertőzés terjedése által okozott AIDS-járványra való figyelemfelhívás és a betegségben elhunytak gyászának szentelt nemzetközi nap.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.