Tech

Pirossá vált néhány üzletben az Apple logója

Yan Daming / Imaginechina / Imaginechina via AFP
Yan Daming / Imaginechina / Imaginechina via AFP

Az AIDS világnapja alkalmából az Apple már több éve pirosra cseréli almás logóját néhány Apple Store elején, többek közt Tokióban és Sanghajban – írja a MacRumors.

Idén a cég a szokásos hagyomány mellett bejelentette továbbá, hogy december 6-ig egy dollárt adományoz minden alkalommal, amikor egy felhasználó Apple Payjel vásárol az apple.com oldalon vagy az Apple Store appban. Az adomány maximális értéke 1 millió dollár, amivel a Global Fund alapítvány AIDS és COVID‑19 elleni küzdelmét támogatják.

Minden (PRODUCT)RED modell eladásából származó bevétel egy része a Global Fund alapítványhoz megy: 2022. december 31‑ig az érintett összeg fele az alapítvány COVID‑19-járvány leküzdésére irányuló tevékenységét segíti, ezzel is mérsékelve a hatást, amit a járvány kitörése mért az AIDS elleni küzdelemre. A támogatott programok már több mint 13,8 millió HIV‑fertőzöttet részesítettek életmentő kezelésben – emeli ki a cég honlapján.

Az AIDS világnapja, amelyet 1988 óta minden év december 1-jén tartanak az Egészségügyi Világszervezet (WHO) kezdeményezésére, a HIV-fertőzés terjedése által okozott AIDS-járványra való figyelemfelhívás és a betegségben elhunytak gyászának szentelt nemzetközi nap.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik