Marjai János / 24.hu
Tech

Nyitva vannak a mobilszolgáltatók ügyfélszolgálatai, de csak bizonyos esetekre

A kormányrendelet értelmében a Vodafone Magyarország, a Telekom és a Telenor üzletei a március 8. és 22. között kihirdetett korlátozások alatt is nyitva tarthatnak, de kizárólag az informatikai és kommunikációseszköz-javítási szolgáltatás, illetve az azzal kapcsolatos ügyfélszolgálati tevékenység céljából – közölték a szolgáltatók szerdán az MTI-vel.

A Telekom azt írta, hogy az elveszett, meghibásodott SIM kártyák pótlása is a javítás körébe tartozik. Azt kérik: üzleteiket csak halaszthatatlan ügyekben, maszkban, egészségesen látogassák az ügyfelek.

A Telenor jelezte: csak azok menjenek személyesen ügyet intézni, akiknek nincs lehetőségük online elvégezni a feladataikat.

Általános ügyintézésre, például számlabefizetésre és vásárlásra továbbra is az applikációt vagy a webes felületet javasolják a szolgáltatók.

Ajánlott videó

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

A cikkhez ide kattintva szólhatsz hozzá.
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.