Ivándi-Szabó Balázs / 24.hu
Tech

Szokatlanul nagy összegű számlát kapott a DigiMobil több ügyfele is

Tavaly év végén zárult le a negyedik magyar mobilszolgáltató, a DigiMobil tesztüzeme, ám ebben a fázisban bizonyos technológiai problémák is felmerültek, többek közt a számlázási háttérrendszerben. A szolgáltató több ügyfele panaszkodik arra a neten, hogy december havi számlájukat csak az elmúlt napokban kapták kézhez, ráadásul azon szokatlanul nagy összeg szerepel – szúrta ki a HWSW.

A lap megkeresésére a szolgáltató közölte, hogy a cég az érintett ügyfeleknek

egyszerre számlázta ki az előfizetés terhére a tavalyi évben végzett parkolási és bizonyos esetekben úthasználati díjfizetési tranzakciókat.

A cég csak olyan tételeket számlázott ki, melyeket az ügyfél valóban igénybe vett a mobilparkolás szolgáltatás során.  Akinek a hiba következtében kirívóan magas egyszeri fizetési kötelezettsége keletkezett, részletfizetési lehetőséget kérhet az ügyfélszolgálattól – írták.

A Digi tavaly februárban jelentette be, hogy már az 50-es körzetszámú szolgáltató előfizetőitől is fogad parkolási és úthasználati díjfizetésre irányuló SMS-eket az országos rendszer, köszönhetően a Nemzeti Mobilfizetési Zrt-vel kötött megállapodásnak.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

A cikkhez ide kattintva szólhatsz hozzá.
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.