A LEGO jól jött ki az immár egy éve tartó világjárványból, hiszen a frissen közzétett éves beszámoló szerint a dán játékgyártó erőteljes növekedést ért el 2020-ban: a pandémia hatására több gyerek és felnőtt rajongó játszott LEGO kockákkal, mint korábban.
a megelőző évhez viszonyítva, a vállalat árbevétele pedig 43,7 milliárd dán korona lett, ami 13 százalékos emelkedés 2019-hez képest. A működési eredmény 19 százalékkal, 12,9 milliárd koronára nőtt, a nettó nyereség pedig 19 százalékkal, 9,9 milliárd koronára növekedett.
A piacra dobott termékek közül a legkedveltebb témák – nem ebben a sorrendben – a CITY, a Technic, a Star Wars, a Friends és a Classic voltak, a tavaly debütált LEGO Super Mario készletek pedig a vállalat egyik legsikeresebb termékbevezetésének bizonyultak.