Tech

Újfajta reklámot vezet be a YouTube

Úgy tűnik, hogy a YouTube is szeretne magának egy szeletet a Spotify tortájából: a cég bejelentette, hogy audioreklámokat vezet be a videómegosztón. A cél láthatóan az, hogy újabb bevételi forrásuk legyen azon felhasználókból, akik a YouTube-ot használják zene és podcast hallgatására. A legfeljebb 30 másodperces hangos reklámok az ilyen tartalmak közé ékelődnének be.

Melissa Hsieh Nikolic termékmenedzser elmondása szerint a béta fázisban lévő fejlesztés célja, hogy az ügyfél márkáját a célközönséggel a tartalmak háttérben zajló hallgatása során tudja összekötni a platformon. A Google szerint a hangalapú hirdetések előnye, hogy alacsony előállítási költség mellett hoznak jó eredményeket.

(Kiemelt kép: AFP)

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

A cikkhez ide kattintva szólhatsz hozzá.
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.