A Facebook bejelentette, hogy újratervezte a mobilos Messenger logóját, az eddigi kék helyett egy kékből pinkbe átmentő színt kap a szolgáltatás ikonja, ami egyben jelzi azt is, hogy a csevegő jobban közelít az Instagram felé. Nemrég írtunk mi is arról, hogy a közösségi óriás átjárhatóbbá szeretné tenni az üzenőit, így idővel mindenkinek lehetőségre lesz rá, hogy a Messengeren keresztül folytassa az Instagramon zajló beszélgetéseket és fordítva.
A vérfrissítés részeként pár új funkciót is kap a csevegő, választhatók lesznek például új csetes témák, szelfimatricák, és más lesz a csevegőablakok alapbeállításként megadott színe. Az üzenetsorokra nyomható reakciókból is többfélét választhatunk, derül ki a bejelentésből, azok személyre szabhatók lesznek. A frissítés fokozatosan válik elérhetővé világszerte mindenkinek.
A közösségi cég egy ideje már rebesgeti, hogy szeretné szorosabban összefogni a különféle csevegőit, így a WhatsAppot, a Messengert és a Direct funkcióval ellátott Instagramot. Ez nem azt jelenti, hogy egyetlen nagy levelezővé olvadna össze minden szolgáltatás, hanem hogy a különálló appokban a bejövő üzeneteknél lesz egy külön szekció a másik szolgáltatásból érkező üzeneteknek. Egyelőre csak szűk körben tesztelik ezeket a fejlesztéseket az Egyesült Államokban.
Today, Messenger gets a new look to reflect all the new features that make it easier and more fun to hang out with your favorite people on your favorite apps and devices. #NewMessenger
Közzétette: Messenger – 2020. október 13., kedd
(Kiemelt kép: Facebook)