Tech

Kiemelkedően leterhelt a Vodafone ügyfélszolgálata

Hétfő délelőtt kezdtek el érkezni az első panaszos bejegyzések a Vodafone hivatalos Facebook-oldalára, miszerint az 1270-es (illetve 1750-es) számon hívható ügyfélszolgálatot csak rendkívül hosszas várakozással (többen akár 40 percről számolnak be) lehet elérni. A problémát még a délutáni órákban is rengetegen jelzik a szolgáltató felé. A Vodafone az alábbi tájékoztatást adta kommentben az ügyfeleknek:

Sziasztok! Az elmúlt időszakban kiemelkedően nagy terhelést kapott az ügyfélszolgálat és emiatt megnövekedhet a várokozási idő, azonban telefonos ügyfélszolgálatunk a nap 24 órájában hívható. Sajnáljuk, hogy hosszas várakozási időt tapasztaltatok! Érdemes később is megpróbálni a hívást.

A szolgáltató azt kérte, az ügyfelek próbálkozzanak más elérhetőségeken.

https://www.facebook.com/vodafonehungary/posts/3516779451665462

(Kiemelt kép: GettyImages)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik