Bár a Facebook évek óta ígérgeti, hogy keményebben lép fel a platformján terjedő gyűlölet ellen, az indulatok feszesebbek, mint korábban bármikor. Az elégedetlenkedés mostanra valódi mozgalommá nőtt, több cég kezdte bojkottálni a közösségi óriást, átmenetileg visszatartva az oda szánt hirdetéseket. Zuckerberg erre ugyan reagált, de nem esett kétségbe, szerinte úgyis mind visszatérnek. Az ügy hátteréről korábban itt írtunk hosszabban.
A The Wall Street Journal cikke szerint még koránt sincs vége a dolognak, nemrég a Disney is úgy döntött, hogy csökkenti reklámköltségeit a Facebook és Instagram platformokon. Előbbi felületen a Disney+ streamingszolgáltatásához kapcsolódó hirdetéseket állította le, az Instagramon pedig a Huluval kapcsolatos kiadásokat tartják vissza.
Ez pedig nem kevés pénzt jelent: a cég az idei év első felében közel 210 millió dollárt (kb. 64,7 milliárd forint) költött a Disney+ promózására az Egyesült Államokban.
(Kiemelt kép: GettyImages)