A Samsung bejelentette, hogy újabb intézkedéssel reagál az új koronavírus által okozott elszigeteltségre: meghosszabbítja a 2020. március 15. és június 15. között lejáró termékjótállásokat július 15-ig. Azok a jótállások, amelyek március 15. és június 15. között járnának le, automatikusan meghosszabbodnak, így a felhasználóknak elegendő 2020. július 15-ig jelezni a Samsung Ügyfélszolgálatán, amennyiben készülékük javításra szorul.
A terméktámogatásról részletes információk érhetők el ezen a linken, de a Samsung Members appon belül is személyre szabott segítséget kaphatnak.
Szeretnénk ebben a nehéz időszakban segíteni a felhasználókat és minél több terhet levenni a vállukról. A kiterjesztett jótállással hozzájárulunk ahhoz, hogy minél többen otthon maradhassanak. Jelen helyzetben az a legfontosabb, hogy vigyázzunk egymásra és maradjunk biztonságban, így együtt megállíthatjuk a járványt.”
– mondta el Kovács Gábor, a Samsung Magyarország szervizekért és ügyfélszolgálatért felelős vezetője.
A meghosszabbított jótállású eszközök garanciális javítását 2020. július 15-ig ingyenesen végzi a Samsung. Emellett a mobilkészülékek esetében továbbra is érvényes a vállalat, a vírus helyzet idejére kiterjesztett szolgáltatása, melynek keretében ingyenesen el- és visszaszállítják a szervizből a készülékeket. Az új szolgáltatással elkerülhető a fölösleges utazás, sorban állás és az esetleges kontaktus, így nyújt biztonságos alternatívát. A teljeskörű szolgáltatás mellett a felhasználók az igazán fontos dolgokra koncentrálhatnak és nyugodtan használhatják tovább az eszközeiket.
(Kiemelt kép: GettyImages)