A Samsung a járványügyi védekezés megkönnyítése érdekében bővíti a garanciális mobilkészülékeihez kötődő szolgáltatásait – írja a cég közleményében. Március 25-től kiterjesztik a vevőszolgálat működését, egészen a visszavonásig, ahogy a járványügyi helyzet megkívánja. Az új lehetőségek között elérhető lesz telefonos ügyintézésen kívül a mobilkészülékek ingyenes el- és visszaszállítása.
Az új szolgáltatásokat minden garanciális Samsung mobiltermék tulajdonosa kérheti a vállalat ügyfélszolgálatától, így a hatóságok ajánlásait betartva, otthonról is elintézhetik a készülékek javítását.
A felhasználók a vállalat szállító partnerével való egyeztetés után otthonukból elszállíttathatják a mobilkészüléküket, amelyet használatra készen és fertőtlenítve kapnak vissza, miután a Samsung szakemberei elvégezték a szükséges javításokat. Az új szolgáltatással elkerülhető a fölösleges utazás, sorban állás és az esetleges kontaktus.
A Samsung Ügyfélszolgálata és online szolgáltatásai ezen a linken, valamint a 06 80 726 7864 telefonszámon érhetők el.