Tech

A Facebook kitalált egy reklámfajtát, aminek még örülhet is

Korábban a témában:

A Facebook egy új hirdetésformát kezdett el tesztelni, amelyek célja, hogy megnöveljék a mozijegyek eladásait, de ennek nemcsak a filmstúdiók, hanem a felhasználók is örülhetnek. A hírfolyamban felbukkanó újfajta reklámok valójában emlékeztetők, amik felhívják a figyelmet a minket érdeklő mozifilmek premierjeire.

Amennyiben a netező rákattint a hirdetésre, még egy egy rövid trailert is azonnal megnézhet, illetve a lehetséges vetítési időpontokat átpásztázva rögtön jegyet foglalhat az előadásra. Az alábbi képeken látszik, hogyan néz ez ki a gyakorlatban:

Forrás: Facebook

Az újítást egyelőre csak az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban tesztelik, kérdés, hogy mikor válik elérhetővé szélesebb körben.

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

A cikkhez ide kattintva szólhatsz hozzá.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.