Tech esport

A pokol javára mondtak le az űrbéli kalandról

A Kotaku belsős forrásai szerint a Blizzard lefújta egy még be nem jelentett StarCraft-témájú FPS-játék fejlesztését, amin az elmúlt két év során dolgoztak, az erőforrásokat ugyanis inkább a Diablo 4 és az Overwatch 2 készítésére mozgósítják.

Az „Ares” kódnéven fejlesztett program olyan lett volna, mint „egy Starcraft-univerzumban játszódó Battlefield”, fő célul kitűzve a zergek pusztítását a terranok oldalán. A sci-fi lövöldét mobilplatformra szánták, és a munkálatokat még 2017-ben kezdték meg, a Heroes of the Storm-ért és a StarCraft II-ért is felelős Dustin Browder nevű vezető designer irányításával. A Kotaku kérdésére a Blizzard közölte, hogy a színfalak mögött számos projekten dolgoznak, de mindig fenn áll a lehetősége annak, hogy egyes ötleteket aztán nem valósítanak meg.

Megnyílt a pokol: visszatért a Diablo
Huszonkét év után ismét játszhatunk a klasszikus akciójátékkal.

A StarCraft-rajongók emlékezhetnek arra is, hogy a konzolokra szánt spin-off fejezet, a Ghost szintén el lett kaszálva 2006-ban, négy évvel azután, hogy bejelentették. A Blizzard később ezt azzal magyarázta, hogy a szakembereket inkább a World of Warcraft fejlesztésére állították át.

Ezzel ismét fókuszba került a rég várt Diablo 4 és az Overwatch 2, amikről az idei BlizzConon vélhetően már többet fogunk tudni.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik