Tech
A Google logo in Warsaw on June 1, 2018. (Photo by Maciej Luczniewski/NurPhoto)

Megújul a Google keresője

Korábban a témában:

A Google csütörtökön bejelentette, hogy egy aprónak tűnő, ám fontos változást eszközöl a kereső mobilappjában, ami elsőre talán nem is olyan feltűnő, ha nem helyezzük egymás mellé a régi és új dizájnt. A keresőcég által „vizuális frissítésnek” hívott intézkedés lényege, hogy a találati listában megjelenő kártyákon láthatóbbá válnak a kiadók és portálok cikkei. Eddig maga a cikk/oldal címe került felülre, alá pedig zölddel az URL-cím.

Ezután a zöld URL-ek eltűnnek, és az oldalcím feletti sávban láthatjuk majd, hogy melyik kiadótól, portáltól származik a tartalom, a logójukkal/ikonjukkal együtt. Ebben a sávban jelölik majd a későbbiekben a hirdetéseket is.

A Google szavaival élve az új dizájnnal a weboldal márkája kerül középpontba, így egyszerűbb kiszűrni az általunk hitelesnek tartott portáloktól származó tartalmakat. A változást pár napon belül mindenki láthatja mobilon, később pedig asztali böngészős változatban is.

A régi és az új találati lista – Forrás: Google

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

A cikkhez ide kattintva szólhatsz hozzá.
Detail of water purification plant from industrial processes
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.