Tech esport

16 év alatt 300 millió fogyott belőle, mi az?

A Call of Duty-sorozatot aligha kell bemutatni bárkinek is, hiszen ha nem is játszott vele mindenki, hallani már biztos, hogy hallott róla. A népszerű belső nézetes lövöldözős játék első része 2003-ban került a boltok polcaira (akkor még csak PC-re), legutóbb pedig tavaly jelentkezett új résszel, ez volt a Call of Duty: Black Ops 4, ami sok tekintetben szembement a széria hagyományaival.

Elvileg utálni kéne, de mégis szeretjük az új Call of Dutyt
Hiába nincs benne hagyományos single player mód, a Call of Duty Black Ops 4 szórakozttaó játék, ami megéri az árát.

Az elmúlt 16 esztendőben alig akadt olyan év (csak 2004), mikor ne találkozhattunk volna új epizóddal, és a széria sikerét mi sem bizonyítja jobban, hogy ezen idő alatt 300 milliónál is több példányt értékesítettek a sorozat darabjaiból. Mindezt Bobby Kotick, az Activision-Blizzard kiadó ügyvezetője jelentette be a vállalat befektetőinek tartott beszámolójában, és ezzel a számmal a Call of Duty egy olyan exkluzív klubba került be, ahol eddig csak olyan sorozatokat találunk, mint a zsebszörnyes Pokémon, a villámgyors kék sündisznóval fémjelezett Sonic, vagy éppen mindenki kedvence, a Nintendo-féle Mario.

A sikersorozat ugyanakkor még messze nem ért véget, hiszen idén sem maradunk új Call of Duty nélkül. Arról viszont még nincs hivatalos információ, hogy pontosan milyen típusú részt kapunk, de sokan úgy vélik, hogy a 2017-es WWII és a tavalyi Black Ops után ezúttal egy újabb Modern Warfare rész érkezik.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik