Tech

Újabb előnyökhöz juthatnak az influenszerek

Az Instagram marketingeszközeit kihasználó influenszereknek kedvezhet az Instagram legújabb profilfajtájával: az alkotói fiókok új és részletesebb statisztikákkal és saját üzenetküldő funkciókkal érkezhetnek.

Úgy tűnik, az Instagram kezdi felismerni, mekkora potenciál van a platformból élő influenszerekben: nemrég jelentették be, hogy a kamu követők profiljait lassan elkezdik törölni, most pedig egy újfajta profilt tesztelnek, amely a személyes és az üzleti mellett sokkal személyre szabottabb lehetőségeket teremt majd az Instagramot reklámcélra használó felhasználóknak. Az új profilfajta jövőre érkezhet, a közösségi oldal egyelőre csak teszteli a lehetőségeit.

A The Hollywood Reporter szerint az új profil annyiban fog különbözni az eddig is elérhető üzletitől, hogy sokkal részletesebb statisztikákat szolgáltat majd mind az elköteleződés mind a reakciók alakulása terén, és egy újfajta üzenetküldési rendszerrel is előáll, így az influenszerek könnyebben tudnak majd kommunikálni a követőkkel. Az Instagram közleményben jelentette be, hogy

szeretne segíteni nekik felépíteni a saját online márkájukat.

Némi statisztikát most is le lehet szűrni az applikációból, ha üzleti profilként használjuk, de ezek annyira kezdetlegesek, hogy sok influenszer külső appokat használ helyette. Az alkotói fiókok ezt a problémát hivatottak megoldani: a tervek szerint napi, heti és havi kimutatások is készíthetők a segítségével a követőszám változásáról és az elköteleződés alakulásáról. Az influenszerek számára ugyanis ezek a számok jelentik a megélhetést.

A külső applikációk egyébként, amelyeket most a felhasználók használnak, nem is teljesen megbízhatók, és olyan adatokat kell hozzá megadniuk az influenszereknek, amelyekkel könnyű később visszaélni. Az Instagram újítása abban is segít majd, hogy a profiladatok megmaradjanak a saját rendszeren belül.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik